טכנופדגוגיה

הכשרה טכנו-פדגוגית בקרב פרחי הוראה ומורים בשנות ההוראה הראשונות: הדרך לטיפוח מיומנויות האוריינות הדיגיטלית בישראל

מאת: ד"ר עביר ותד, מכללת אלקאסמי | ד"ר שירלי עצמון, משרד החינוך -מחוז תל אביב | ד"ר יצחק טרכטינגוט, האוניברסיטה העברית, המכללה האקדמית הרצוג

גישת SPEL

הטמעת גישת SPEL לקידום חינוך פוליטי וחינוך לדמוקרטיה במערכת החינוך

מאת: אלון מור, מכון שלום הרטמן | ד"ר עדי בינס, המכללה האקדמית בית ברל| ד"ר נמרוד זינגר, המכללה האקדמית לחינוך ע״ש קיי |ד"ר אימאן נחאס, מכללת אורנים

שחיקת מורים

שחיקת מורים צעירים ופרישתם ממערכת החינוך

מאת: ד"ר עדה גבל, מכללת שאנן |היאם שיבלי, משרד החינוך – מחוז ירושלים |ד"ר יערה פיין, מכללת אורנים

פיתוח זהות מקצועית

מיעוט תהליכי פיתוח הזהות המקצועית של מורים במסגרת תוכניות הכשרת המורים

מאת: רותם קמה, חותם | ד"ר איתמר שידלוב, המכללה האקדמית לחינוך גבעת וושינגטון | ד"ר אורנה לוין, המכללה האקדמית אחוה |ד"ר נעה כהן אליהו, האוניברסיטה העברית בירושלים

שילוב והכלה בחינוך

שילוב והכלה בחינוך: טיוב ההכשרה להוראה וחינוך מיוחד לכולם

מאת: ד"ר מיכל ניסים, המכללה האקדמית לחינוך ע״ש דוד ילין | ד"ר אסתי איזמן, אוניברסיטת בר אילן | הרב גד ברטוב, משרד החינוך – מחוז מרכז

מחסור בכח אדם

מחסור בכוח אדם בהוראה

מאת: קים סיגל פולקמן, ביתא מחנכים – מנהל חינוך ירושלים | ד"ר מירב צהר רוזן, המרכז האקדמי לוינסקי וינגייט | ד"ר פתחי שמא, המכללה האקדמית הערבית לחינוך בישראל – חיפה | ד"ר רחל וולפיש, מכון כרם, המכללה האקדמית לחינוך ע״ש דוד ילין

תפריט